fredag 19 december 2014

Ruskigheter

Här kommer fler julklappstips.
 Zack har jag nämnt tidigare. Spännande spännande...
 Keplers Sandmannen var hårresande läskig.

Det sägs ju bland kritikerna att Lejontämjaren är Camilla Läckbergs bästa. Jag har läst alla hennes tidigare.
Den här börjar onödigt ruskigt tycker jag men det finns en förklaring till det så småningom.

Ännu en Kepler: STALKER
Visst, den är överdrivet blodig emellanåt men då gör jag som när jag ser en alltför otäck film på TV; Jag tittar bort. Man behöver inte ta in alla hemskheter. Spänningen finns där ändå och det är den som gör att jag inte kan släppa boken. Då får läsandet ta tid från annat och det gjorde den här boken under två dagar.
SEN ska jag läsa...
...Linda Olssons senaste. En tidig julklapp, som jag verkligen ser fram emot.
Ha en fin Fjärde Advent kanske med julsjungande i någon julgransprydd kyrka så ses vi lite igen dan före dan före dan...