måndag 10 november 2014

Lycka

Lycka att ha två händer igen. Visserligen med stort plåster men ändå...
 Sen blev det ett besök på apoteket för att kunna förnya själv.
Två olika, som skulle vara desamma som på Vårdcentralen. I lördags lämnade jag tillbaka båda två. Hade öppnat förpackningarna och konstaterat att de inte gick att använda. För litet ytterplåster och för kladdig jättekompress. Visste inte att det gick att lämna tillbaka så här men kände att jag bara måste framföra mina åsikter. Vi fick ett jättebra samtal om förbättringar som borde göras i samarbetet mellan Vårdcentral och apotek, som ligger vägg i vägg. Dessutom fick jag naturligtvis pengarna tillbaka 256:- Om jag skulle råka ut för något liknande så skulle jag be att få med ett ex av det jag ska köpa på apoteket från Vårdcentralen eller varför inte ta en bild av förpackningarna. Ja, ja alltid lär man sig något...